.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ساکنین پاستور از کجا آمده‌بودند؟ / جدول
از شش رئیس جمهوری که راهی‌خیابان پاستور شدند، دو رئیس جمهور از مجلس و دیگران از کتابخانه ملی، نخست وزیری، شورای انقلاب و شهرداری تهران راهی خیابان پاستور شده‌اند.

به‌گزارش نامه، این روزها بحث انتخابات ریاست جمهوری، بحث داغ فضای سیاسی کشور است و گزینه‌های مطرح برای این پست هرروز از خیابان‌مسئولیت‌شان راهی خیابان پاستور می‌شوند.

رسانه‌های کشور، روزی این قبا را برای رئیس مجلس، روزی برای شهردار تهران، روزی برای یکی از وزرا، روزی برای یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، روزی برای رئیس بازرسی کل کشور و... می‌دوزند و منتظر هستند ببیند این‌بار رئیس جمهور از کجا وارد خیابان پاستور خواهد شد؟

در بررسی تاریخ جمهوری اسلامی،می بینیم که از شش رئیس جمهور که راهی خیابان پاستور شده‌اند، دو رئیس جمهور از مجلس و دیگران از کتابخانه ملی، نخست وزیری، شورای انقلاب و شهرداری تهران راهی خیابان پاستور شده‌اند.

ابوالحسن بنی‌صدر اولین رئیس جمهور ایران قبل از انتخاب توسط مردم  عضو شورای انقلاب و عهده دار وزارت اقتصاد در کابینه موقت مهندس بازرگان بود.
محمد علی رجایی دومین رئیس جمهور ایران، در زمان ابوالحسن بنی صدر عهده دار نخست وزیری دولت بود.رجایی تجربه نمایندگی مجلس اول ار نیز داشت.
حضرت‌آیت‌الله خامنه‌ای اولین رئیس جمهور روحانی کشور از مجلس شورای اسلامی راهی خیابان پاستور شدند.
اکبر هاشمی رفسنجانی چهارمین رئیس جمهور ایران، از ریاست قوه مقننه راهی خیابان پاستور شد.
سید محمد خاتمی پنجمین رئیس جمهور که سابقه وزارت ارشاد و نمایندگی مجلس را در کارنامه خود داشت از کتابخانه‌ملی راهی ساختمان ریاست جمهوری شد.
محمود احمدی‌نژاد خیابان پاستور، این بار میزبان شهردار تهران بود و ششمین رئیس جمهور ایران از خیابان بهشت راهی ساختمان ریاست جمهوری شد.

همه منتظر هستند تا خرداد 92 فرا برسد و ببینند این‌بار چه کسی راهی خیابان پاستور خواهد شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
برچسب ها : ساکنین , پاستور , جدول
نظرات خوانندگان :

نا شناس 25 مهر 1391
فقط عاقل باشه

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.049 seconds.